Garanti Bankası'nın yıllarca maaş müşterisi olduğum halde 2016 yılı Nisan ayında 84₺ yıllık kart ücreti kesildiğini bankada yaptığım başka işlem sırasında öğrendim. Şu an da maaşım Garanti Bankası'na yatıyor. Kesilen yıllık kart ücretinin iadesini talep ediyorum. Eğer geriye dönük bu şekilde kesintiler varsa onlarında iadesini talep ediyorum.
Yorum Gönder