9748 ve 9955 numaralı iki adet sipariş verdim. Aylarca ürünler gelmedi. Her aradığımda 7-10 iş günü içerisinde kesin geliyor diye kalıplaşmış. Cümlelerle cevap veriyorlar. Sonunda 2 siparişimi de iptal ettim. Bu seferde 13 iş günü geçmesine rağmen muhatap bulamadım. Telefonda 48 dakika bekleyip mantıklı cevap alamadığımı biliyorum. Sonunda muhasebe bölümünden A****hanım diye biri ile görüşebildim. 17 Şubat'a kadar iade olabileceğini kurumsallaştıkları için iade işlemlerini yapamayacaklarını bildirdi. Bu firma tezgahı çok iyi kurmuş; indirim adı altında ürünleri satıyorlar en az 3 ay oyalıyorlar, iade içinde en az 3 ay oyalayarak senin paranı kullanıyorlar. Bu arada sen kredi kartı taksitlerini bitirmiş oluyorsun. Ne ortada ürün ne de iade edilen para var. Mantıksız olan sözde kurumsal-laştıkları için paranı veremiyorlarmış! Ama olmayan ürünleri hala internetten satıyorlar. Nasıl bir çelişki bu.
Yorum Gönder