Kadıköy Bahariye sokaklarda öğrenci olduğunu söyleyip duygu sömürüsü ile broşür dağıtan, gençlere prim kazanması için, yardım amaçlı forma attığım imza 1 yıl sonra karşılığını dahi almadığım hizmetin bedelini ödemek için sürekli tehdit mesajları ile rahatsız ediyorlar. Ayrıca Pi Kare Hukuk firmasıyla sanırım anlaşma yapmış olmalı. Sürekli mesaj gönderip duruyorlar. İki firma birlikte resmen insanları kandırıyor. Şikayetçiyim.
Yorum Gönder