Zara'dan 78,90 TL'ye bir tayt aldım, fakat tayt girildikçe yırtılmaya başladı. İlk önce taytın yan dikişleri attı daha sonra ağ kısmında ki dikişler, maalesef fişi attığım için geri iade edemedim. Bağdat caddesinde ki Zara şubesinden ise bir balıkçı kazak beğendim S bedenlerinin hepsinde bir defo bulunmaktaydı. Dikkat edilip düzeltilmesini rica ediyorum. O kadar parayı yırtık şeyler için vermek istemiyoruz.
Yorum Gönder