Bim'den aldığım ürünü kasadan geçip paketleme tezgahında bırakıp başka bir ürün için 2 dakikalığına içeri girip kasanın yanına geldiğimde poşetin teki yoktu. Müdüre sorduğumda kameranın orayı yani kasanın yanı başını göstermediğini söylediler. Sorulmaz mı o iç kamera ne için var? Güvenlik yoksa neye yarar?
Yorum Gönder