İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bim Bünyesinde Alınan Ürünün Kaybolması!

Bim'den aldığım ürünü kasadan geçip paketleme tezgahında bırakıp başka bir ürün için 2 dakikalığına içeri girip kasanın yanına geldiğimde poşetin teki yoktu. Müdüre sorduğumda kameranın orayı yani kasanın yanı başını göstermediğini söylediler. Sorulmaz mı o iç kamera ne için var? Güvenlik yoksa neye yarar?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget