Kartalkaya için ulaşım hizmeti sunduğunu öğrendiğimiz bu firma ile 26.01.2017 tarihinde bir görüşme gerçekleştirdik. 7 kişi olarak rezervasyon yaptırmak istedik. Tek şart olarak da farklı semtlerde oturduğumuz bu arkadaş grubuyla aynı araç ile ulaşım sağlamaktı doğal olarak. Bunun onay teyidini aldıktan sonra ödemenin tümünü gerçekleştirdik. Rezervasyonumuz 05.01.2017 Pazar günü için. Telefonda görüştüğümüz arkadaş bize gece 5 gibi hareket demişti. Rezervasyon detayımızı bir hafta boyunca öğrenemedik. Bize cumartesi gecesi saat 10:00'da gece 03:20 kalkış mesajı geldi. Bunun üzerine aradığımızda bir de aynı araçta olmadığımızı öğrendik. Tabi çağrı merkezine 20 aramadan ve 15 dakika bekletilmekten sonra ulaşabilerek ilettik bu şikayetimizi. İptal rica ettik iptal etmediler araç düzenlemesi yapmadılar paramızı iade etmediler. Ne gidebildik ne paramızı alabildik bir de yüzümüze telefon kapatıldı.
Yorum Gönder