Beylikdüzü Final Dergisi Dershanesi kurumu ile ilgili bizzat gördüklerimi bildiriyorum. 11.sınıf öğrencisiyim ve 15 tatilde buraya yazıldım ve 1 dönem boyunca kaçırdığım dersleri neyse dedim kendim toparlarım ama 15 tatilde çoğu derslerde tek yaptıkları test dağıtıp onu çözdürmek oldu. Bir öğretmene bu eksiğimi söyledim ve aldığım cevap "benim yapabileceğim bir şey yok burası özel ders kurumu değil" oldu. Verdiğim parada az buz bir şey olsa keşke. Tabi bir de öğrenciler arasında yaptıkları büyük eşitsizlik var. Daha iyi liseden gelen öğrenciler ile bir düzey düşük liseden gelen ama aynı sınıfta olan öğrencilere tavırlarına kadar her türlü davranışları farklı.
Yorum Gönder