İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Elve Mobilya 35.000 TL'lik Mobilya Sorunlu Olarak Teslim Edilmeye Çalışıldı!

2015 yılında 35000 TL ödeyip satın aldığım salon takımı ve yemek odası takımı daha ilk teslimde cila ve kumaş sorunlu olarak teslim edilmeye çalışıldı teslim almayıp yolladığımız ürün sıkıntısı giderildi diye tekrar getirildi ve herhangi bir sorunda aramız gerektiği söylendi. Salonumda ayda yılda bir kullandığım mobilyaların cilaları atıyor, koltuk kenarları atıyor defalarca aramama rağmen gelen giden arayıp soran yok. Bu kadar paraya İtalya'dan alsaydım keşke hala bekliyorum aramalarını, bu iş tüketici haklarına gidecek gibi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget