İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sağlık Bakanlığı Okmeydanı Eğitim Araştırma Hastanesi Çalışanları Sağlık Çalışanı Gibi Değil!

Bugün annemi acil bölümüne götürdük. Kayıttaki hanımefendi yanındaki arkadaşına acildeki ağlayan çocukları işaret ederek çocuk seviyorum ama "ağlayan çocuk hiç sevmiyorum" diye saygısız ve çirkin bir cümle kullandı. Ayrıca oradaki diğer çalışanlarda sanki insan hayatı ile ilgilenen bir kurumda değil de sanki insanla hiçbir şekilde muhatap olmadıkları bir yerde çalışıyormuş gibi saygısız. Soruya cevap vermeme en ufak en gereksiz meselelerde karşısındaki ne kadar ağır hasta veya zor durumda olursa olsun kavga çıkarma gibi huyları da var. İnsanlar ise bu muameleye alıştırılmış ve ses çıkarmıyorlar tedavi olabilmek için. Ses çıkaranlar ise diğer çalışanların üste çıkması asılsız beyan ile susturuluyor. Gerçekten çok yazık. Acil müdahale edilmesi gereken bir hastane. Bu tavırlar yüzünden artı olarak ücret ödeyip özel kurumlara gitmek zorunda kalıyoruz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget