2 hafta önce teslim almış olduğumuz salon takımımız çizik içinde olup teslimatın sabah 9'da yapılacağı söylenip akşam 7'de geldiler. Geldiklerinde dubelleri eksikti matkapların şarjı yoktu. Daha sonra geleceklerinin söylediler. Önce saat 2 de geleceğiz dediler sonra bu saat 5 oldu en son akşam 7'de geldiler kurulumu yapmak için fakat yine parçaları eksikti kurulumu yapamadılar. Kendi hataları nedeniyle kurulumu yapamamalarına rağmen tekrar gelemeyeceklerini söylediler.Kötü bir firma ne ürün kalitesi ne montaj ne müşteri hizmetleri firmanın elle tutulur hiçbir yanı yok. Ürünlerinin veya verdikleri hizmetin arkasında duramıyorlar. Bunu oradan salon takımını alma gafletinde bulunan biri olarak söylüyorum...
Yorum Gönder