General Mobile 4G telefonumu bugün Profilo AVM içerisindeki teknik servise götürdüm. Telefonumun sorunları ekranın sararması telefonun ara sıra kafayı yemesi ve ekran açma kapama tuşuna basarken bazen algılamaması diye şikayetimi belirttim. Cihazımın garantisi devam etmekte ben cihazın onarılmasını beklerken ürünü büyük ekranda teslimini beklerken 185 TL ücret fiyat onayı bekleniyor yazıyordu tabi şok oldum. Garantili üründe ücret talep etmelerine bankoya sordum. Cihazımda böyle bir problem var bana verdiği cevap "telefonun ekranı yamulmuş garanti kapsamı dışında çünkü kullanıcı hatası" dendi. Telefonda hiçbir darbe ve ekranında hiçbir çizik olmamasına rağmen sorumlu kişiye gittim anlattım "ücret talep ediliyor" dedim. "Cihazı göreyim" dedi oda çıplak gözle bakarak oda "ekran yamulmuş" dedi aynı şeyi söyledi. Ben öyle bir yamukluk olduğunu düşünmüyorum. Varsa bile sorumlusu üretici firmadır.
Yorum Gönder