2016 Mart ayında aldığım Quatro 1453 marka-model telefonu aldıktan 1 ay sonra, durduk yere sorun çıkarmaya başladı. Bu süre zarfı içinde telefon tamı tamına 3 kere servise gitti ve onarılamadı. Bana her defasında ana kartta sorun olduğu söylendi. Topu topu 1 ay ya kullandım ya kullanmadım. Telefon yine serviste. Bu yüzden neredeyse 7-8 yıllık bir telefon kullanmaya mecbur bırakıldım. Telefon daha önce onarıl (a) madan bana gönderildiği yetmezmiş gibi serviste aylarca kaldığı halde bilgilendirme yapılmadı.
Yorum Gönder