2 defa alışveriş yaptım İstanbul içi kurye ile gönderdikleri her ürün için ben tekrar ofislerine gitmek zorunda kaldım. Hem maddi hem de zaman yönünden zarara uğradım ve yolladıkları sorunlu ürünler ile ilgili olabilir ne yapalım gibi cevap verdiler. Özellikle kapalı ambalaj ürün istememe rağmen açık ambalaj yolladılar. Kurye ile geldiği için bir şey yapamadık aradım tamam bir şey olmaz siz onu kullanın gibi söylemlerde bulundular. Son yolladıkları ürün arızalı ancak ürünün arkasında durmadılar ve bu konuşmaların tamamı kayıt altındadır.
Yorum Gönder