İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bambi Terlik Ayakkabı Çalışanların Saygısızlığı Var

Mersin Forum AVM'de ki Bambi'de ayakkabı bakmak çok büyük bir hata! Bu kadar ilgisiz bu kadar saygısız bir çalışan başka mağazada yok daha ayakkabıya bakarken resmen elimizden çekti aldı. Zaten çalışanlar yüzünden mağazaya girmek istemiyoruz resmen müşteriyi itiyorlar. Bence çalışanlarınıza biraz eğitim verin.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget