Mersin Forum AVM'de ki Bambi'de ayakkabı bakmak çok büyük bir hata! Bu kadar ilgisiz bu kadar saygısız bir çalışan başka mağazada yok daha ayakkabıya bakarken resmen elimizden çekti aldı. Zaten çalışanlar yüzünden mağazaya girmek istemiyoruz resmen müşteriyi itiyorlar. Bence çalışanlarınıza biraz eğitim verin.
Yorum Gönder