İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Mango Mağazada Yaşanan Sıkıntı!

Marmara Park AVM'de Mango mağazasında 04.02.2017 tarihinde kabanımın cebinden telefonum çalınması ve fark ettiğim an hemen mağaza sorumlusuna bildirdiğim halde hiçbir şekilde ilgilenilmemesi ve hiçbir şey yapamayacağını söylemesi üzerine bende AVM'nin kendi güvenliğine haber vermemin ardından bu üzücü olayla ilgili kamera kayıtlarına bakılıp olayın hırsızlık olduğunu %99 yapan kişilerinde kamerada çıktığı bilgisini aldım,mağaza sorumlusundan ve bu kişilerin mağazaya girişi esnasında onlardan şüphelendiğini dile getirdi ve (bunu fark ettiği anda hiçbir önlem almamaları) bunun üzerine emniyetten aldığım kağıtla Mango mağazasının o gün kamera kayıtlarını istediğimi fakat bunun hemen olamayacağını ancak merkezi arayıp izin almaları gerektiği ve kamera kayıtlarının ancak 1 gün sonra kaydedileceğini söylediler. Bu ihmalkar ve sorumsuz davranışlarından dolayı mağaza sorumlusunu şikayet ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget