Isparta'da okuyan kızım için internetten kampüs önünde binmesi için bilet aldım. Fakat otobüsler kızımı almadan gitti. O gün firmaya ulaşamadık. Bayağı bir mağdur olduk. Yaklaşık bir hafta sonra firmayla iletişime geçtim. İnceleyeceklerini söylediler. Bugün mesaj göndermişler. Biletinizi iade edemiyoruz falan filan. Bu davranış koca firmaya yakışıyor mu? Yolcu yerinde yok demek kolay tabi. MOBESE kameralarını mı incelettirelim? Ayıp!
Yorum Gönder