Prima Düşük Kalitede Bez! 1 aylık bebeğime 2 numara bez aldım fakat sürekli taşıyor, sırtına kadar kakası çıkıyor. Hiç memnun değilim, çok pişman oldum. Bir daha Prima bez kesinlikle almayacağım. Tiny 00:02:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Anne - Bebek Çocuk Bezi Prima Şikayetler Şikayetvar
Yorum Gönder