Mango'dan yaklaşık 3 ay önce aldığım aynı model farklı renkteki iki pantolonu sadece ikişer kez giyebildim ürünler aşırı diz yaptı, o kadar ki işyerimde giymeye utandım. Ayrıca inanılmaz toz topluyor. Neyse ürünler incelemeye gitti ve dönüş sebebi olarak ürün yapısı kumaşı vs. gibi bir şey saçmaladılar. Bunca yıldır Mango'dan alışveriş yaparım böyle saçmalık görmedim. Mağaza görevlisine müşteri hizmetlerine bağlanmak istediğimi söyledim internette numarası var dediler. Bir daha da alışveriş yapmam hem kalitesiz ürün satıyorsun hem inceleme yaptık diye geçiştiriyorsun üstüne de mağaza çalışanının kalitesi sıfır.
Yorum Gönder