Ben 8.15'teki uçağa online check-in yapıp 8.35'te orada olmama rağmen yoğunluk yüzünden giriş kapalı cevabı alıyoruz ve benim gibi bir sürü insan bugün aynı şeyi yaşadı para iadesi de 10 TL gibi. Bir rakam sunuyorlar daha kalkmamış uçağımıza sıraya girmişken böyle şey mi olur? Ben paramın iadesini istiyorum.
Yorum Gönder