20.02.2017 tarihinde 4 parça ürün siparişi verdim aynı gün kargo yazmasına rağmen bir gün sonra kargo edilir denildi, eyvallah dedim. 21.02.2017 tarihinde MNG Kargo ile yollandı maili geldi MNG Kargo'yu aradım adınıza kargo yok denildi şirket yetkilisini aradım ben Yurtiçi Kargo'ya verdim dedi orayı da aradım onlarda yok dedi. Bugün üçüncü gün şirket yetkilisi telefonlara cevap vermeyince şirketi aradım ürün gönderilemeyeceği para iadesinin yapacaklarını söylediler. Endişe ile beklemeye devam ediyorum.
Yorum Gönder