D-Smart'a olan borcumdan dolayı avukata verilmişim olabilir, hikayesi uzun benim kullanmadığım ama bilgim dahilinde olan bir abonelikten doğan borç buraya kadar gayet normal, ta ki Erol Hukuk Bürosu ile tanışana kadar, önce bir telefon u** bey D-Smart'a borcunuz var ödemezseniz işlem başlatacağım diyor, anlamaya ve anlatmaya çalışıyorum ama ne hacet karşımda son derece kaba, saygısız hanımefendi diyemeyeceğim çünkü diğer hanımefendilere haksızlık olur, bana hitap aynen şöyle 'nereden geliyor senin paran gelecek dedin bir türlü gelmiyor öde borcunu haciz yapacağım sana son uyarım' neden benimle kaba konuşuyorsunuz dediğimde 'sende borcunu öde' diye bağırıyor karşımdaki dişi insan param şu an yok diyorum 'beni ilgilendirmez nereden bulursan bul' diye bağırıyor cevap vermeme fırsat vermeden bağıra çağıra kapattı.
Yorum Gönder