18.02.2017 tarihinde müşteri hizmetlerini arayarak faturalı hattan ön ödemeli (kontörlü) hatta geçiş yapmak istediğimi belirttim. Müşteri temsilcisinin verdiği bilgiye göre bu süreç 2 ila 3 gün içerisinde sonuçlanacaktı. Fakat 22.02.2017 tarihine kadar geçiş olmadığı için kendilerine bu konuda bir mail attım. Maile herhangi bir dönüş olmadığı gibi müşteri ilişkilerine de ulaşamadım. 23.03.2017 yani bugün müşteri ilişkilerine ulaştığımda sürecin halen devam ettiğini sonuçlanmadığını bildirdiler. Tabi bu 5 günlük süre içerisinde taahhüt sürem sona erdiği için yüksek tutarda faturadan devam ediyor. Faturasız hatta geçişim için 20 TL'lik bir ücret talepleri ve ekstra olarak 1 yıllık telsiz kullanım bedelini peşin alacaklarını belirttiler (ne kadar yasal olduğu konusunda şüpheliyim) 8 yıllık müşterileri olarak her anlamda firmaya kötü referans olacağımı peşinen bildirmek isterim.
Yorum Gönder