İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Penti Çorapların Kalitesizliği!

Ayağıma giyip aynaya baktığımda kaçmış çorap satın aldığımı görmekten inanın bıktım. Düğün için tedbir olsun diye kızıma ve kendime ikişer tane çorap aldım yine her ikimizinde birer çorabı defolu ve kaçık çıktı. 15 TL verip hiç giyememek çöpe atmak ne demek 4 çoraba 60 TL veriyorsunuz kaliteli zannederek ama kesinlikle değil. Çoraplarda kaçık yoksa bile dokusunda hata var. Bu fiyata sattığınız bir çorabın en az beş kez giyilmesi gerekmez mi? İnanın en çok çoraba kullanamadan verdiğim paraya acıyor ve helal etmiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget