İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ankara Büyükşehir Bld. Özel Halk Otobüsleri Araçları Çok Tehlikeli Kullanıyor.

Eryaman'da oturuyorum. 520 ve 521 numaralı araçlar trafikte kuralları hiçe sayarak araba kullanıyorlar. Çok gördüm cep telefonu ile konuşuyor ve kırmızı ışıkta geçiyorlar. Bu nasıl bir iş çobanların hepsi şoför olmuş. 153 şikayet ettim sadece sözlü uyarı diye cevap gelmiş bana. Dalgamı geçiyorsunuz siz benimle. Ölümle karşı karşıyayız diyorum buradan. Daha ne diyeceğim size. Bunların hizmetini hiç kimse istemiyor artık. Halk olarak çekmek zorunda değiliz ama her nedense yaptırım yok bu şahıslara. Nereden geldi diyoruz artık Eryaman olarak. Hep şikayet var ama yaptırım yok her nedense. Bunların işine son verin arkadaşım. Yarış yaparak Kızılay'a gidiyoruz. Maceraya kapılmayalım, yarın çok geç olmadan, hadi hayırlısı bakalım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget