Mahallemizde 4-5 adet köpek bulunmaktadır. Hayvan sevmeyen birisi değilim onların da yaşam hakkı olduğunu biliyorum ve onlara zarar verilmesini istemiyorum fakat bu köpekler hiç belli olmuyor uysal gibi durup birden saldırıyorlar. Özellikle okula giden çocuklar bundan çok etkileniyor. Yalnız başına okula gitmek zorunda olan çocuklar var. Bir de bizim evimizin arası var burada gece yatıyorlar ne yapsak atamadık bazen bakkala bile inemiyorum. Beni bırakın aşırı köpek korkusu olanlar var. Kötü biri olsam bunlara zarar verirdim ama yapamam belediye barınakta yer olmadığı için herhalde almıyor olabilirler doğrudur ama onlar gibi bizim de yaşam hakkımız var öyle değil mi? Ve onlar bizim yaşamımızı kısıtlıyor. Sizden ricam onların en azından buradan alınıp başka uzak bir yere bırakılması. Umarım sonuç buluruz.
Yorum Gönder