Nakil için başvuru yaptım. 25.02.2017 8.30 - 13.30 arasına randevu verildi. Randevu olduğu için izin aldım gelecekler diye. Ne gelen oldu ne giden. Defalarca aradım size geri döneriz dediler ve akşam bir mesaj attılar size dönüş yapacağız diye. Kimsenin ilgilendiği yok. 27.02.2017 ye kadar gene arayan olmadı ve ben kendim gene aradım müşteri hizmetlerini. Gene yardımcı olan olmadı. Öğlen müşteri hizmetlerinden bir bayan aradı. Taşındığım apartmanda altyapı olmadığını ve 90 gün beklemem gerektiğini ilettiler. Arayan müşteri hizmetlerindeki hanımefendi sorduğum hiçbir soruya cevap vermedi. Aynı apartmandaki komşularımız TTNET kullanıyor bize gelince altyapı yok deniyor. Yetkili birini istedik vermem diyor. Böyle saygısızlık olmaz. Kapatmak istiyorum diyorum kapatamazsın diyor.
Yorum Gönder