Panasonic plazma televizyonumuz voltaj dalgalanması sebebiyle arızalandı. Garantisi bitmiş olmasına rağmen hızlı ve güvenli olur diye İzmir Panasonic yetkili servisine verdim. 10 gün olmasına rağmen hala kart beklediklerini söylüyorlar. 500 TL alıp bu kadar mağdur ediyorlar. Herhangi bir elektronikçiye gitsem hem daha ucuza gelirdi hem de şimdiye çözülmüş olurdu. Yetkili servise verdiğime pişman ettiler resmen.
Yorum Gönder