Bundan birkaç önce Kipa'da Orkide Yağlarında indirim vardı. Aldım yeni kullanmaya başladım yağı kızartmamı yaptınız gaz yağı nasıl bir yağ kokusudur bilemedik. Evden çıkmıyor günlerce geçmiyor biz zaten ay çiçek yağını kızartma için alıyoruz bundan başka kullanan varsa bilmem üzerinde yemeklik yağ diyor. O zaman kızartmanın dahada yapılabilir olması lazım bu nasıl bir yağ omega 3 yazıyor üstünde yani.
Yorum Gönder