Bu nasıl iş nasıl bir çalışma yapısı nasıl bir yaklaşım anlamış değiliz. Bizim babamız vefat etti bizi 100 kere hastaneye yolladınız ve eksik belgeleri tamamladığımız halde hala işleme alınmamış görünüyor, 100 kere aradık 100 kere bankaya mail attırdık. Nasıl bu kadar duyarsız olabiliyorsunuz. Epikriz raporu diye tutturan bir sigorta şirketi var hastaneler ölmüş olan kişilere epikriz vermiyor, sonunda başhekim onaylı doktor raporu alıyoruz bu kez de belgeyi hala görmediklerini iddia ediyorlar. Belge bundan 15 gün önce şirkete iletilmiş ve hala işleme alınmamış neden? Sebep nedir bu belgenin kabul edilmemesi imkansız, bunun için mi bekletiyorsunuz. Babası vefat etmiş acılı bir kişiyi babasının ölüm raporu için bu kadar uğraştırmanız bir kere öncelikle vicdana sığmaz.
Yorum Gönder