Eşim Jacobs Türk kahve makinesi almış. 169 TL gelen ürün basit plastik kahve cezvesi. Hemen aradık iade edin dediler. Ürün geldikten sonra biz size ulaşırız. Parayı yatırmak için irtibata geçeriz dediler. Ama hiç güvenilir değiller. Bugün Aras Kargoya gittim. Bence iade etmeyin elinizdeki bu kahve cezvesi de gider 12 TL kargo ücreti de dediler. Ne yapacağım kime şikayet edeceğim. Bir şirket adı yok ki.
Yorum Gönder