Temmuz ayında sipariş verdiğim 120 nikah şekerinin 15 tanesi hasarlı geldi. Defalarca telefonda şirket sahibi murat beyle görüştüm. Hasarlı ürünü telafi edeceğini, eksikleri göndereceğini söyledi fakat göndermedi. Nikah şekerlerinin davetlilere yetmemesi nedeniyle zor durumda kaldım, mağdur oldum.
Yorum Gönder