İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Prima Geceleri Oğlumun Üstü Hep Islanıyor.

8 aylık bir bebeğim var. Doğduğundan beri Prima 4 numara bebek bezini kullanmaktayım. Ama artık alırken gene taşıracak mı diye tereddüt yaşıyorum. Sloganınız 12 saat bile sızdırmayan, süperrr emiiicii kanallar falan filan. Fakat her gece bu soğukta oğlumun üstü sırılsıklam uyanıyor hep dışarı taşıyor. Bu yüzden şikayetimi dile getirmek istedim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget