29.01.2016 tarihinde OYU**6T163946 ve OYU**1T163977 arka arkaya iki sipariş verdim. Ne yazık ki site ile ilgili yorumları sonradan görme şansım oldu, okusaydım kesinlikle alışveriş yapmazdım. İlk siparişim günde kırk kez arayarak 6 gün sonra elime ulaştı. (Oyuncak firması da ben de İstanbul'da bulunmamıza rağmen) İkinci ürünüm ise hala hazırlanıyor görünüyor. Yüksek çabalarla firmaya ulaştığımda ismimi alıp "Ürününüz kargoda" deyip kargo takip numarasını verdiler. Kargo takip numarası ile kargomu sorguladığım zaman ürün teslim edildi ibaresi yer alıyor. Yani bir önceki almış olduğum ürünün kargo takip numarasını bana veriyor hanımefendi! Bu nasıl bir çalışma anlayışıdır? Bu nasıl bir firmadır? Ayrıca kendilerine ulaşmak için çok çaba sarf etmek gerekiyor, numaraları otomatik meşgule alıyor. Gerekirse yasal yollardan hakkını arayacağım. Bu firma kesinlikle güvenilir değil!
Yorum Gönder