İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Ankastre Oksitlenmiş!

Evimde bulunan fiber interneti 2 hafta 20 MHz hızında kullandım. 2 haftanın sonunda internet gitti ve bana denilen altyapı kaldırmıyor. Ankastre ölçüm yaptılar, 20 MHz ölçüm aldılar. Ankastre oksitlendiği için kaldırmadığını, değişmesi gerektiğini söylediler. Tamam değiştirin dedik, 2 ay oldu hala değişim olmadı. Şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget