Otomoda Oto Aksesuarı Garantisi. Aldığım ürüne 2 yıl garantili dediler, kamerası bozuldu 1 yıl sonra gittim "e sen bunu 1 yıldır kullanıyorsun ya" çok komik üzerine para vermem gerekiyormuş. Ayrıca ilgi alaka sıfır. Tiny 00:53:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Oto Aksesuar & Yedek Parça Otomoda Oto Aksesuarı Otomotiv Şikayetler
Yorum Gönder