Cumhuriyet Mah. Özgü Sokak numara ** Daire **. Ankastre kutusu yok binada 18 hane var, yaklaşık 15 tanesi abonelik yapacak ama Türk Telekom'a başvuru yapmamıza rağmen umurumda değil paramızla rezil oluyoruz. Yan binamızda 2 katlı dairede internet kablosu var bizde 18 daire var kablo yok.Alt tarafı bir kablo,Türk Telekom'a gittiğimizde burada bir şey yapılamaz giyip başından savıyorlar, başka yerlere gönderiyorlar.
Yorum Gönder