İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Ankastre Kutusu Yok Binamızda

Cumhuriyet Mah. Özgü Sokak numara ** Daire **. Ankastre kutusu yok binada 18 hane var, yaklaşık 15 tanesi abonelik yapacak ama Türk Telekom'a başvuru yapmamıza rağmen umurumda değil paramızla rezil oluyoruz. Yan binamızda 2 katlı dairede internet kablosu var bizde 18 daire var kablo yok.Alt tarafı bir kablo,Türk Telekom'a gittiğimizde burada bir şey yapılamaz giyip başından savıyorlar, başka yerlere gönderiyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget