Sistem hata verince tam 5 bilet almışız. Ne bir uyarı ne bir mesaj bankadan bile onay mesajı gelmeden nasıl bilet kesebilirsiniz? Müşteri numarası da yok. Mail ile yazacakmışız bir de dönüş yapsalar keşke iyi olacak.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder