Yeni binada oturuyoruz. Telefon ve internet altyapısı için Eylül'de başvuru yaptık. 6 ay oldu. Az kaldı ağaçlarda erikler çiçek açacak ama Türk Telekom zahmet edipte hala gelemedi. Millet uzaya gidiyor biz daha interneti bağlatamıyoruz.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder