İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Menemen Belediyesi Saldırgan Sokak Köpekleri

30 Ağustos Mahallesindeki sokak köpeklerinden bıktık. 9 aylık kızım var bu köpeklerin havlamalarından dolayı uyuyamıyor. Korkarak ağlayarak uyanıyor. Özellikle geceleri havlamaları daha yankılı oluyor. Gün içinde de sokakta rahatça yürüyemiyoruz ve sokaklarda çocukların oyun oynadığı bir mahallede böyle köpeklere karşı önlem alınmamasının mantığı nedir? En azından kısırlaştırma yapabilirdiniz. Daha geçen hafta 4 tane doğuran oldu. Bunlar iki ay sonra diğerleri gibi olacak. Ve her geçen gün sayısı artıyor ve insanlara daha çok saldırma eğilimi gösteriyorlar. Bu kadar umursamaz bir belediyeye sahip olmak da can sıkıcı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget