İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Online İşlem Merkezi Değil Online İşkence Merkezi.

Türk Telekom'un yanılmıyorsam altı yılı aşkın müşterisiyim, teknolojiyi aktif kullanan ve bundan zevk alan bir insan olarak, internet vazgeçilmezlerin arasında. Hemen her işlemimi internetten halletmeyi tercih ederim. Yalnız son birleşmeden sonra ritüel Telekom mobil uygulamasından hiçbir işlem yapamamaktayım sürekli hata ekranı ile karşılaşmaktayım. Uygulamaya giriyorum hoş geldiniz ekranı çıkıyor ama ne kota sorgulaması ne de fatura sorgulaması yapabiliyorum. Neyse diyorum internet adresinden evde internet sekmesinden giriyorum orada da şifre giriyor uygulama özet sayfasına şifre değiştirme sayfasına kadar giriyorum ama yine kota sorgulaması dediğimde şifre ekranına düşürüyor şifremi tekrar girdiğimde de hatalı bilgi ile giriş yaptınız uyarısı alıyorum. Bu olayları müşteri temsilcilerine sosyal medya da bulunan hesaplarına detaylı anlatmama rağmen çözüm bulamadılar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget