Kötü hizmetten dolayı farklı bir operatöre geçiş talebinde bulundum, bu arada 750 dk 2 GB internetim vardı Vodafone tarafından silindi çağrı merkezimi aradım hiç kimse neden olduğunu bulamadı. Sıfır bilgi yeni hattıma geçişimi engellendi, dakika silindi şikayet kaydı oluşturdum kimse dönmüyor. Bu kadar kalitesiz bir hizmet eğitimsiz temsilcileri görmedim. Silinen haklarım bana nasıl verilecek mağduriyetim nasıl düzelecek o kadar isyan ettim ki. 6 yıllık numaramdan vazgeçip yeni operatörümün yeni hattını alacağım ama bunu BTK 'ya bildirdim sizinle uğraşacağım.
Yorum Gönder