İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Maliye Bakanlığı Devletin Çıkarmış Olduğu ÖTV'de Faydalanmak İstiyoruz

Ben Yozgat Sorgun ilçesinde 2006-2009' dan bu yıla kadar oda kaydım, maliye kaydım açık olduğu halde bilmeden aracımızı çekmiş bulunarak tekrar araç taktım, oysaki şu an aktif halde 19 /12/ 2016 faal ederek çalışıyor, oysaki Maliye Bakanlığı'nın kendileri çıkarmış olduğu ÖTV denen indirimi içeriğini açıklamadan çıkarmış olmaları, burada aracın ruhsatını baz almalarına hiçbir şekilde akıl ve mantık almıyor.Zaten ben faydalanmış olsam, verseler dahi bu aracı 3 yıl satılmaz diye kanun konuluyor, benim sizden ricam bu maddeden herkesin faydalanmasını,kişileri tekrar göz önüne almalarını ve bu konuyu tekrar gündeme getirmenizi rica ederim.Benim eşim bizi ve ailemizi taksicilik yaparak geçimimizi sağlamakta, lütfen büyüklerimizden ilgilenmelerini rica ediyorum.Çok mağduruz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget