26 Ocak'ta odayı boşaltıp resepsiyon ödemesinden sonra bavul ve çantalarımı otel giriş kapısı önüne bırakıp arabamı almak için park yerine gittim fakat yağan kardan çıkaramayıp uzun bir süre uğraştıktan sonra eşim aracılığı ile güvenlikten kürek istedik kürek bir türlü bulunamadı. Yarım saat bekledikten sonra ancak kürek geldi ve uğraşlarım ve geçen arabaların yardımı ile çıkardım, otel önüne geldiğimde eşyalarım içinde bulunan 3 poşetin orada olmadığını görünce resepsiyon güvenlik herkese söyledik fakat hiç iz yok daha sonra öğrendik ki T*** adında otel personeli benim orada duran 3 poşet eşyamı arabaya alıp gitmiş (tüm eşyalarım onlardan ibaret değildi 2 tane de bavulum vardı) . Personel T*** ile resepsiyon müdürü görüştü ve Ilgaz'da olduğunu öğrendi akabinde bizim araba plakamızı vererek eşyaları almak için hemen yola çıktığımızı belirtti Ilgaz'da T*** beyi uzun aramalardan sonra.
Yorum Gönder