Servise giden telefonumun (V10) ücret iadesi yapılacağı söylendi. Bunun üzerine gerekli belgeleri ibraz etmemin ardından yaklaşık 3 haftadır her aradığımda her müşteri hizmetleri personelinden farklı bir açıklama duymaktayım. Geçen hafta "iade departmanıyla görüşüldü, hesabınızı kontrol edin yatacak" şeklinde olan açıklama her seferinde "bize henüz Bursa'da ki servisinizden iletilen bir talep yok" ya da "iade departmanı henüz bir karar vermedi, ücret iadesi olmayabilir bile" vesaire şeklinde tuhafça değişmektedir. Kimsenin hiçbir şeyden haberi yok ve sadece bir şekilde zaman geçirmek görevleri galiba. Zira "cihaz hala serviste, ne ücret iadesi" diyen bir müşteri hizmetleri çalışanına dahi rastladım.Sanırım her gün telefon etmeden kimse bir iş takibi yapmıyor, ha arayıp sorsak da bir şey değişmiyor o ayrı. Not: G4-V10-V20 modellerinden uzak durun, bootloop ve ghost screen sorunu devam!
Yorum Gönder