İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Mango Sattığı Ürünün Arkasında Değil

Mango'dan bir erkek kazağı satın aldım, ürünü erkek kardeşim giyindi ve elimde yıkadım, kazak minicik kaldı, Beyoğlu Tünel mağazasındaki mağaza müdürü ve elemanlarına ürünü teslim ettiğim halde hiçbir şekilde yardımcı olmadılar, bırakın yardımcı olmayı ret cevabı almışım, kesinlikle sıkma dahi yapılmayan sezonda aldığım ürünüme hangi yetkili kim acaba ret kararı verdi. 17 Ocak günü teslim ettiğim ürüne 25 Ocak'da dönüş yaptılar. 1 ay boyunca hiçbir ses çıkmamasına rağmen sattıkları ürünün arkasında olmayan tekstil mağazasından şikayetçiyim, daha önce de aynı şeyi yaptılar, aldığım tayt pantolon daha ikinci giyinmem de tüylendi buna bile ret cevabı verdiler. Siz diğer tekstil markalarının hiçbirisinin yanından bile geçemezsiniz, yazıklar olsun size!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget