25 Ocak'ta sipariş verdiğim ürün hala elime ulaşacak diye bekliyorum. Ayrıca ne bir mail ne bir mesaj almadım bu konuyla ilgili onların bana ulaşıp bilgilendirmesi gerektiği yerde ben onlara ulaşmaya çalıştım. Defalarca müşteri hizmetlerini aradım açmadılar. Utanmadan saat 18 sularında çağrı bıraktıklar. Anında geri döndüm fakat aldığım cevap müşteri hizmetleri 7 ye kadar çalışıyor oldu. Oysa ben zaten 6 sularında aramıştım. Ödemesini peşin bir şekilde yaptığım kitap daha gelecekte göreceğim bugün siteye girdim ve siparişiniz iptal edildi yazısını gördüm. Kim hangi cüretle iptal etti üstelik ödemesini yaptığım bir şeyi bu kadar kötü bir site görmedim. Gerçekten dava edeceğim.
Yorum Gönder