10 gün kadar önce TSK ile anlaşmalı olduğu ve düzgün iş yapacaklarını düşündüğüm Viıptrans Nakliyat isimli Ankara Dikmen' de bulunan nakliyat firmasıyla anlaşarak taşındım. Taşınma esnasında meydana gelecek zararları ödeyeceklerini taahhüt etmelerine rağmen şahsi birçok eşyama verdikleri zararı bir kenara bırakıyorum, ev sahibinin evde bulunan demirbaşlarına dahi zarar verdiler.Örnek olarak serfloor yırtıldı, avize kırıldı. Benim mobilyalarımın birçok yerinde çizik ve kırıklar var. Eşya taşımak için söktükleri Pimapen'in çerçevelerini dahi kırdılar. Kendi eşyalarıma gelen hiçbir zarar için onlardan bir talebim olmadı, aksine bu 7. taşınmam olduğu için oluşan zararları gayet hoşgörüyle karşıladım. Sadece evlerde bulunan, benim kendi malım olmayan eşyalara verdikleri zararları tamir etmeleri talebinde bulundum. Fakat telefonlarıma çıkılmaz ve mesajlarıma dönülmez oldu.
Yorum Gönder