Benim iki hafta önce Bosch marka bulaşık makinem arızalandı. Sevisini aradık servis gelip arıza gideremedi. Makinemi servise götürdüler iki gün sonra yaptıklarını söyleyip evime getirdiler fakat makine da, ertesi gün tekrar aynı sorunlar karşılaştım, üstelik çalışıyorum eve geldiğimde makinem su kaçırmış bütün mutfağım mahvoldu, sevisi aradığımda bende ücret talep edildi. Bu konuda şikayetçiyim zaten benim makinemin 7 yıl garantisi var, giderilemeyecek bir arıza var ise yenisini talep ediyorum, yapılması için ücret vereceksem neden garanti yapılıyor, üstelik ek ücret vererek garantiyi uzattık, kesinlikle Bosch marka güvenilir marka değil, beni mağdur bıraktı, bu yüzden şikayetçiyim bir an önce sorunumun giderilmesini rica ediyorum,
Yorum Gönder