İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kamil Koç  Otobüsler Bakımsız

Şu an Konya-Denizli seferini yapmaktayım. Otobüsteki personel ve hizmetten gayet memnun kaldım teşekkür ediyorum. Ama aynı şeyi keşke otobüsün kendisi için söyleyebilseydim. Maalesef biner binmez burnuma kötü bir kökünün gelmesi hiçte hoş değil. İlk defa böyle bir şeye şahit oluyorum. Ama oturduğum koltuğun alt minderi kırık ve har dakika altımdan kayıyor. Bu kabul edilemeyecek kadar rahatsız verici bir durum. TV' ler sıkıntılı ve koltuk tutacakları kırık; çatlak veya bantla yapıştırılmış. Şikayetimin dikkate alınacağını ümit ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget