İstanbul Esenler otogarındaki Kamil Koç çalışanları müşterilerle nasıl konuşulacağını bilmiyor, burun kıvırarak öyle şekilli tavırlarla çok müşteri kaybedersiniz ve bu saygısızlığı çevremdeki herkesle paylaşacağım. Araştırılsın bu sene en az 30 kere seyahat ettim Kamil Koç ile ama bu son oldu...
Yorum Gönder